"Romeo si Julieta" de William Shakespeare

    Author: Unknown Genre: »
    Rating

    ROMEO (Către Julieta, luându-i mâna) De pângăreşte mâna-mi sfânta-ţi mână, Să ierţi acestor buze alemele -Doi pelerini ce-s ruşinaţi - stăpână, Cari c-un sărut păcatul vor să-l spele.
    JULIETA
    Nu, pelerine, mâna-ţi vină n-are, Căci pelerinii mâinile de sfinţi Le-ating, şi ei, în loc de sărutare, Senchină
    şi-şi strâng mâinile fierbinţi.
    ROMEO
    Dar sfinţi şi pelerini n-au gură oare?
    JULIETA
    Da, pentru rugăciune, pelerine!
    ROMEO
    Ca să nu-mi schimbi credinţa-n disperare, Dă voie gurii focul să-şi aline.
    JULIETA
    Stau liniştiţi de-a pururi sfinţii, chiar Atunci când rugăciunea o-mpUnesc.
    ROMEO
    O, sfânta mea, stai liniştită dar, Să-mi curăţ vina, sa mă-mpărtăşesc, Şi-al gurii tale har la gura-mi
    vină! (O săivtă)
    JULIETA Atunci de vină gura-mi are parte.
    ROMEO
    De vina gurii mele! Dulce vină! Dă-mi-o-napoi!
    (O sărută a doua oară)
    JULIETA Săruţi chiar după carte!






    William Shakespeare - Romeo si Julieta

    Leave a Reply